slappar dag

tjooo
Vaknade runt åtta idag och var skit trött, fast jag hade fått tillräckligt med sömn. Hmm, inte bra. Känner mig skitstressad. Måste göra lite val och prioritera vad som är viktigt och vad jag vill göra. Och så har jag haft ont i huvudet hela tiden i två dagar. Har ingen aning om vad det är från heller, jag brukar alltid få ont i huvudet när det är lågtryck men det är det ju inte nu. Aja får väl se om jag börjar bli sjuk eller vad det nu är.
 
Imorn ska jag kanske till... någonstans hahah. Nej men jag vill köpa tre par byxor som jag har suktat efter ett bra tag nu. Och nu ska jag fanemej dra mitt feta arsle till nåt centrum och köpa sakerna.
Sedan på kvällen ska jag ha en ''kräftskiva-knytis-typ'' för dom som gillar kräftor och dom som inte gör det får ta med sig nåt annat. Ska bli mysigt. Tyvärr kan ingen sova här (hoppas ni läser detta) för jag ska upp tidigt på söndagen.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av one tree hill och sen ska jag nog sova.
Oooj vilket långt inlägg det blev.


Ja bilden får tala för siig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0