hmmmm

Hej, Sandra gick hem runt 5-6, vi spelade lite gitarr. Försökte lära henne breakeven med the script vilket gick jättebra, men hennes gitarr var otroligt ostämd så hon fick låna min. Sen slappade vi bara, kollade runt lite på bloggar. Hahahah stackarn, jag höll på att somna i fotöljen och var väl inte sådär jätte social.
Har precis haft lite 'ta-hand-om-mig-själv-tid' i badrummet. Använde ansiktsmask (har inte orkat skölja bort den än heheh) tända ljus, godis och Lauren Conrads bok L.A Candy.
Känner mig lite småsjuk. Fryser hela tiden, ingen matlust, trött och hängig. Råkade somna i soffan förut också så lycka till att sova ikväll Sara.


Bild lånad från Cornelias blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0